Maske Neyi Gizliyor?
"Fox" kelimesi, İngilizcede "tilki" kelimesinin karşılığı. Tilki, kurnazlığı ve sinsiliği ile halk edebiyatında kurnazlığın sembolü haline gelmiş bir hayvan. Bir televizyon kanalı ismini Fox/Tilki olarak belirliyorsa elbette bir takım kurnazlıklar, plan ve oyunların peşinde olması tabiatı gereğidir, diye düşünülebilir.
1 Ocak 2022 tarihinde, Fox'un Türkiye yayınında bir programın yayına başladığını internetten ve sosyal medyadan öğrendik. Fox'un yayın yaptığı farklı ülkelerde yayınlanan bir programın Türkiye'ye uyarlanmış hali. İnsanlar yüzlerinde özenle! seçilmiş maskelerle çıkıp şarkı vesaire söyleyip, maskenin kimi gizlediğini, maskenin arkasındaki asıl yüzün kim olduğunu jürinin bilmesi kuralına dayalı bir program formatı.
Bir yerde maske varsa elbette arkasında gizlediği asıl bir yüz veya asıl bir niyet vardır. Hangi maskeyi hangi şarkıcı ya da medya şempanzesinin taktığı bizi hiç ilgilendirmiyor, ilgilendirmemeli... Bizi ilgilendiren konu takılan maskelerin sembolik değerleri. Elbette haklı olarak sosyal medyada bazı kimseler bu maskelerin satanist ve paganist semboller olduğunu söyleyerek, varlığı ile yokluğu belli olmayan güzide kurumumuz! RTÜK'ü göreve çağırdılar. Maskeleri ekrana yansıdığı formlarla değerlendirdiğimizde satanizm ve paganizm soslu, siyonist ve masonik semboller silsilesi olduğunu söyleyebiliriz.
Yarışmada kullanılan maskeler arslan, unicorn(tek boynuzlu at), geyik/keçi, tavus kuşu, kuzgun, ayna, şövalye, gözcü, gladyatör, iskelet, ağaç, ejderha dinazor olduğunu internetteki görsellerinden tespit ediyoruz. En çok dikkatimizi çeken arslan ve ünicorn maskesi ile şövalye ve keçi maskesi olduğunu söyleyebiliriz.
Arslan, geçmişten günümüze mitolojide hep yıkıcı tanrısal gücün simgesi olmuştur. Çorum Boğazkale Hattuşa'daki Arslanlı Kapı, Nemrut Dağı'ndaki arslan heykeli, Malatya Arslantepe Höyüğündeki arslan heykeli, Mısır Sfenkslerindeki arslanlar, bazı paganist şehirlerin tarihi ören yerlerinde görülen Arslanlı Yol veya benzeri yapılar; Arslan sembolizmin sıradan olmadığının net bir göstergesidir. Mithraizm denilen Roma ve Pers kültürlerinde "Işık Tanrısı Mithra'ya tapınma içeriğinden söz edilen bir figürdür. Latince'de "ışık getiren" manasındaki "lucifer" kelimesi yine hem paganist unsurlar taşırken aynı zamanda; Yahudiliğin temel inancında kötülük kaynağı olarak görülmeyen şeytanın mystic ezoterik öğretilerle diğer din ve kültlere "ışık getiren-Nuru Ziya" olarak pazarlanması söz konusudur. Budizmde yine arslan üzerinde Budha tasviri söz konusudur. Hz. İsa için "Yahuda'nın Arslanı" ifadesi bunun bir yansımasıdır. Şia tarafından Hz. Ali'ye arslan teşbihinin(Esedullah) yapılması, Haydar/Arslan denilmesi, İran/Pers kültüründeki Mitraizm ve Yahudiliğin etkisinin en baskın neticelerinden birisidir.
Günümüzde İngiliz Kraliyet Ailesinin ve Siyonist Rothschild Baronluğunun armaları ayağa kalkmış bir arslanla, şaha kalkmış bir unicorn'un karşılıklı olarak durduğu ve ortalarında üstte tıpkı programdaki şövalye maskesinin yer aldığı bir armadır. Aynı zamanda İngiltere Birleşik Büyük Mason Locasının arması da şaha kalkmış arslandır. Fransız otomobili Peugeot'nun amblemi aynı şekilde iki ayağı üzerine kalkmış arslanla sembolize edilir. Peugeot 504'e "Yahudi Mercedes'i" denilmesi, Peugeot ailesinin Yahudi olmasından dolayıdır. Aynı şekildeYahudi nufusun etkin ve yoğunlukta olduğu Lyon(Lion/Arslan) şehir ambleminin, İsrail Devlet armasının ve ING Bank'ın, Hollanda Milli Takım armasının, MGM Film Şirketinin, İran İstihbarat Teşkîlatı SEVAK'ın ambleminin, yine 1979 yılına kadar İran bayrağında yer alan Mitraizm-Siyonizm sembolü olan Arslan Güneş sembolünün olması elbette tesadüf değildir.
İngiliz Kraliyet Armasında, solda arslan, sağda ünicorn ortada yukarıda şövalye maskesi olması altta da Fransızca "Tanrı ve Benim Hakkım" ifadesinin yer alması elbette bizlere bir fikir verir. Unicorn maskesi ve sembolü aynı zamanda günümüzde LGBT amblemlerinde sıkça kullanılan bir semboldür. Kelt Paganizminde unicorn, sihri, büyülü güçleri temsil eden efsanevi bir varlık olarak kullanılmıştır.
Yine yarışmada dikkat çeken keçi, "Baphomet Maskesi" Kabbalist Yahudilikte ve pekçok ezoterik paganist inançta şeytanı temsil eden bir figür olarak karşımıza çıkar. Aynı zamanda Baphomet 14. yüzyıl başlarında Katolik Kilisesi tarafından aforoz edilen "Tapınak Şövalyelerinin" taptığı şeytani figür olarak kullanılmıştır.
Yarışmadaki maskelerden tavus kuşu, Melek Tavus inancının bir yansıması olarak özellikle yine Kabbalist inanışta "cennette şeytanla işbirliği yapan, Adem ve Havva'nın ilk günahı işlemesine sebep olan bir varlık" olarak inanılmaktadır. Ayrıca (Y)Ezidilik inancında "Tanrı Azda" tarafından yaratılan, kendisine evreni ve insanı yaratma görevi verilen "Tanrı" olarak değerlendirilmektedir. (Y)Ezidilik inancında, "şeytan, yaratıcının buyruğuna boyun eğmeyip, asil bir duruş gösterdi!" olarak yorumlanır.
Yine bir başka maske olan kuzgun, İskandinav mitolojisinde Tanrı Odin'e eşlik eden iki kuzgunHugin ile Mugin'i temsil etmektedir. Hugin ve Mugin aldıkları gizli bilgileri Odin'e taşıyan, hafiyeliği, gizliliği, kriptolaşmayı ve ajanlığı temsil eden güç olarak inanılmaktadır. Ejderha, ayna, iskelet, gladyatör, gözcü vb. yarışmada kullanılan maskelerin hiçbirisi sıradan, rastgele maskeler değildir. Paganizm ve satanizim soslu, yeni dünya düzeni kurma emelindeki Siyonizm tarafından açık-seçik kullanılan sembollerdir. Tüm bu maskelerin sembolize ettiği figürler Siyon/Mason yapılanmasında sıklıkla kullanılan sembollerdir.
Bu semboller eğlence programı formatında insanlığın bilinçaltına yerleştirilerek "Goyim" olarak görmüş oldukları halkların köleleştirilmeye alıştırılmasının bir yansıması olarak değerlendirilmelidir. Özellikle arslan, ünicorn, baphomet, şövalye, hayat ağacı sembolleri günümüzde farklı siyonist teşkilatlanmalar ve yapılanmalar tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Galatasaray ve Fenerbahçe takımlarının armalarına da bu gözle bakmak lazım.
İçinde yaşadığımız dünya, semboller dünyasıdır. Her sembol okuyucusuna bir takım mesajlar iletmektedir. Bu sembolleri iyi tanımak gerekir. Zira "Yeni Dünya Düzeni" planlayıcıları birbirlerini sembollerle selamlayıp, dünyanın neresinde olursa olsun, hangi coğrafyada, hangi milletin ve din mensuplarının içerisine gizlenerek yaşarsa yaşasın, üstün ırk gördükleri kendi kardeşleri! ile nihai hedeflerine ulaşana kadar her alanda birbirlerini destekleyerek, ezoterik masallarla süsledikleri sapkın ideolojilerini gerçekleştirmek için mücadeleyi sürdürmektedirler. Maske, takanı değil; taktıranların niyetini gizliyor. Durum bundan ibaret...